Wat bij fout?

Wat als er een fout op de dogtags staat?

Dit is in principe onmogelijk. De tijd van de manuele ponsmachines die vaak een bedenkelijke kwaliteit opleverden is (gelukkig) voorbij. Het ponsen gebeurt tegenwoordig volautomatisch en computergestuurd. “Drukfouten” behoren daarmee tot het verleden. Het is voor ons echter niet doenbaar alle teksten te controleren op fouten, ook omwille van de turbotaal die vaak gebruikt wordt. Alles goed nalezen voor verzenden is dus de boodschap want alles wordt precies geponst zoals u het op het bestelformulier hebt ingegeven.

Merkt u na het controleren van de bestelbevestiging dat u zich toch nog heeft vergist? Laat het ons dan zo vlug mogelijk weten. Dan kunnen we dit nog aanpassen voor u.

Wat als de ketting stuk gaat?

Het zal niet zo vlug gebeuren maar ook hier is aan gedacht. Onze RVS kettingen zijn zo ontworpen dat mochten ze bij overbelasting breken, ze bijna altijd bij het slotje zullen afbreken. U ontvangt bij elke bestelling gratis een extra RVS slotje. U kunt uw ketting dan (indien nodig) zelf herstellen door dit slotje aan het uiteinde opnieuw te bevestigen. Hou dit slotje dus goed bij want dit komt overeen met een gratis reserve ketting !


Hoe lang is de leveringstermijn?

Welke tekens kunnen geponst worden?

Moet er iemand aanwezig zijn als mijn bestelling geleverd wordt?

Kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Hoe kan ik betalen?

Zijn er kortingen voorzien bij gecombineerde/regelmatige aankoop?

Is bestellen via deze site wel veilig?

Het antwoord op uw vraag niet gevonden?

Reacties zijn gesloten.